Partener Autorizat
Cos de cumparaturi
Pentru Adaugare Produse In Cos Este Necesar Sa Va Logati
Login
TEL: 0733.665.463
HomeNoutati & revenite in stocSUPER PROMOTIIContactTermeni si conditii.Intrebari si raspunsuri
English Romana
PENTRU A REALIZA O COMANDA ESTE NECESAR SA VA LOGATI.

Intrebari si raspunsuri

Aceasta sectiune contine raspunsuri la întrebarile frecvente despre functionalitatea site-ului Margeleonline.ro

1. Intrebari generale

1.1. Cum si de ce sa imi creez cont pentru logare?
Cum ?
-    Primul pas click pe butonul “login”, apoi in fereastra deschisa apasa butonul “continua”, dupa care completati datele de identificare ( campurile marcate cu “*” sunt obligatorii). Pasul urmator este sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile, sa bifati casuta corespunzatoare( in care va confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord) si sa completati codul de siguranta. Apasati apoi butonul “continua”, si contul de utilizator este creeat. In scurt timp veti primi pe adresa de e-mail completata, un e-mail de confirmare ce contine un link de activare. Dand click pe acest link, contul este validat. De asemenea veti primi un e-mail de confirmare a validarii contului. Ultimul pas este logarea la site-ul Margeleonline prin logare ca client existent. Daca alegeti sa bifati la logare butonul “Pasteaza-ma logat” nu mai este necesara introducerea parolei cand accesati pagina Margeleonline. (acest lucru este valabil doar de pe PC de pe care s-a  efectuat logarea). Varsta minima pentru activarea contului este 16 ani. De asemenea, conturile create cu date incorecte sau incomplete, vor fi dezactivate.
De ce ?
    Pentru a avea datele deja completate si pentru a nu fi nevoit sa le completezi la fiecare emitere de comanda.
    Pentru a beneficia de:

-  avantajul de a avea un cont personal cu propriile date deja completate incat sa nu mai fie nevoie sa le completati la fiecare noua comanda;
-  avantajul pastrarii produselor in cos ;
-  promotiile si concursurile organizate de echipa Margeleonline;
-  istoricul comenzilor deja lansate;
-  vizualizarea preturilor
                                     
1.2. Cum procedez daca am uitat parola ?
    In acest caz in pagina de logare apasati butonul “am uitat parola”, si in scurt timp dupa introducerea adresei de e-mail cu care v-ati creat utilizatorul veti primi un e-mail cu o noua parola generata automat.
    Parola se poate schimba accesand “Contul Meu” bifand “schimba parola”, tastand-o pe cea noua .
1.3. Cum pot sa modific/ adaug detalii despre contul meu?
    Prin “logare” (autentificare) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra, apasand butonul “Contul Meu”  si completand campurile editabile inca goale sau schimbandu-le continutul in functie de modificarile pe care doriti sa le faceti.
1.4. De ce este utila lista de favorite?
1. Puteti adauga in lista produse pentru comenzi ulterioare
2. Puteti adauga un produs care va place dar nu sunteti decis inca sa-l cumparati.
                  
2. Despre cumparare

2.1. Cum realizez o comanda online?
Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului "Adauga in cos” selectand produsul in functie de marime, culoare, model sau unitatea de vanzare (acolo unde este cazul). In situatia in care cantitatea solicitata depaseste stocul fizic vi se va afisa un mesaj cu cantitatea ce a fost actualizata in cos. Daca va logati si doriti sa lansati o comanda deja existenta in cos, iar in intervalul de ultima logare si pana in prezent, produsul s-a epuizat, il puteti regasi in lista de favorite.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Vezi cos" (dreapta sus) si parcurgerea paginii de comanda. Aici va trebui sa completati urmatoarele:
- Adresa de livrare: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Modul de plata: ramburs sau ordin de plata

O comanda este incheiata cu succes cand va este afisata comanda si apasati butonul ”Confirm Comanda” . Veti primi pe e-mail factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In asteptare". In momentul procesarii comenzii de catre Margeleonline statusul este "procesare" si in momentul trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este "Finalizata".

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a adauga/ modifica profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.


2.2. Este o limita de comanda?
Da, dar aceasta are o valoare de 40 RON

2.3 Pot modifica sau suplimenta o comanda?
Modificare:
    O comanda confirmata nu se poate modifica, aceasta putand fi doar anulata, prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi@margeleonline.ro .
Suplimentare:
    Se poate realiza doar pana in momentul in care primiti mesajul “Comanda finalizata”(mesaj ce urmeaza mesajului de confirmare a comenzii pe care ati lansat-o)  la adresa de e-mail cu care v-ati inscris. Ulterior acestui moment nu se mai pot realiza suplimentari  ci doar comenzi noi. De asemenea, este important sa stiti ca suplimentarea nu poate fi trimisa la o alta adresa decat comanda initiala.
In momentul realizarii unei suplimentari se procedeaza astfel:
    1. Se adauga produsele in cos ca intr-o comanda obisnuita
    2. Se finalizeaza comanda (pentru suplimentare nu este necesar atingerea pragului de 40 RON)
    3. Sub cosul de cumparaturi se regaseste butonul "Adauga produsele in comanda anterioara".  Acesta mentiune are scopul evitarii din partea Dumneavoastra a unei duble plati a costului de  transport ?
Nu se poate realiza suplimentarea daca doriti sa realizati suplimentarea dupa primirea e-mailului “Comanda este finalizata”       
 
2.4 Cosul de cumparaturi se pastreaza daca ma deloghez?
Daca sunteti logat ca utilizator si va deconectati de la site, cosul de cumparaturi se pastreaza.
Daca pastrati in cos produse o perioada mai lunga de timp, si nu lansati comanda, exista posibiltatea ca unul sau mai multe produse sa nu mai fie pe stoc.

2.5 Exista diferente de nuanta intre poze si produse?
Foarte rar pot exista diferente de nuanta,  fotografiile sunt sub forma de prezentare, dar si foarte importante in selectarea produselor.
In acest sens echipa Margeleonline depune toate eforturile pentru a va prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe website . Va atragem atentia asupra faptului ca nuanta culorii pe care o vizualizati dumneavoastra depinde de specificatiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor si echipamentelor folosite la tipar. Este indicat ca in momentul realizarii comenzii sa aveti la indemana o rigla pentru a estima dimensiunile fizice ale produselor, deoarece fotografiile sunt realizate pentru o buna vizualizare a detaliilor produselor.

3. Despre plata

3.1 Cum platesc?
Puteti opta pentru urmatoarele variante de plata a contravalorii comenzii dumneavoastra:


3.1.1 Plata la livrare, ramburs prin numerar.

Avand in vedere prevederile legislatiei din Romania , platile efectuate de persoanele juridice cu valoare mai mare de 5000 RON se pot face doar prin ordin de plata sau card bancar.
3.1.2. Plata in avans, prin card bancar, ordin de plata sau virament bancar
Ne rezervam dreptul de a anula orice comanda care prezinta caracter fraudulos.


4. Despre livrare

4.1.Care sunt este modalitatea de livrare?

    Prin intermediul firmei de curierat rapid FAN COURIER. Costul transportului va fi suportat de cumparator si este 15 RON pentru o livrare sau este gratuit cand valoarea produselor comandate depaseste 400ron. Preturile includ TVA. In eventualitatea in care produsele aferente unei comenzi va vor fi livrate in mai multe transe, cumparatorul va achita achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet. Cost supplimentar este de 0,80 RON pentru fiecare km efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei FAN COURIER - http://www.fancourier.ro/calculator/
   
Aceasta este singura modalitate de livrare, neexistand posibilitatea ridicarii comenzilor de la depozitul Margeleonline

4.2 Cand se expediaza si livreaza comanda?
Este important pentru noi sa stiti ca prin livrare se intelege intervalul dintre momentul in care coletul este predat la firma de curierat si pana la ajungerea sediului destinatarului.
Timpi de pregatire si livrare:

     - pregatirea coletelor se realizeaza in 1-2 zile lucratoare  de la receptionarea comenzii
     - livrarea  se realizeaza in cursul celei de a doua zi lucratoare dupa predarea coletului catre firma de curierat.
       

4.3 Se poate livra la o alta adresa decat cea de facturare?
Bineinteles ca da. Se pot introduce mai multe adrese de livrare care vor ramane memorate in contul Dumneavoastra si in functie de solicitare livrarea se va efectua la adresa bifata in comanda.
Se poate apela la acest serviciu in special cand doriti sa transmiteti un cadou cu livrare directa catre persoana respectiva ( in acest caz  plata nu se va efectua ramburs, ci se va achita in avans)



5. Despre serviciile Margeleonline.ro®

5.1. Se pot solicita exceptii logistice (dimensiuni, culori si impachetari preferentiale)?
Nu, unitatile de masura ale produselor prezentate pe site sunt standard si nu pot fi modificate.
Exceptie de la acesta regula fac comenzile engros unde cantitatile se agreaza la nivel de bax, kg, sirag, etc, prin transmiterea unei oferte personalizate catre client.
5.2. Se pot aduce produse pe comanda speciala?
Da, daca v-a placut un  produs si nu mai este pe site, daca ati vazut un produs care nu se regaseste in oferta noastra, daca aveti nevoie sau daca va place un produs de “negasit” se poate solicita aducerea pe comanda speciala, urmand sa va comunicam daca exista conditii ale  unui minim de cantitate din acel produs in functie de producator/ furnizor.
5.3. Margeleonline ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic la 0733-ONLINE (665463) in intervalul de program Luni->Vineri 12:00-17:00. De asemenea, in acelasi interval, raspundem la intrebarile/ solicitarile trimise de Dumneavoastra la adresa de e-mail: comenzi@margeleonline.ro

5.4.  Ce este newsletter-ul Margeleonline.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani dar si mai rar sau mai des, in functie de ofertele speciale/reducerile de pret pe care le pregatim clientilor nostri sau de produsele nou aparute in stoc. La newsletter va puteti abona/ dezabona oricand in mod independent si automat deoarece scriptul care gestioneaza newsletter-ul permite acest lucru, noi nedorind abonarea impotriva vointei dumneavoastra. Margeleonline.ro lupta activ impotriva SPAM-ului. In acest sens, aveti detalii despre metoda de dezabonare la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de Margeleonline.ro tocmai pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca in continuare.

5.5 Pot returna produsele comandate?
Conform legislatiei in vigoare din Romania( si facem referire la art. 7 din O.G. 130/2000 )consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele comandate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia lor, in forma si starea in care au fost achizitionate. Daca solicitarea de retur contine mai mult de 20% din comanda initiala, atunci se va returna comanda integral. Cumparatorul este obligat sa achite costul returnarii produselor. Contravalorea marfii returnate va fi platita clientului in termen de maxim 14 zile de la returnarea produsului, fie prin transfer bancar in contul clientului, in cazul in care un asemenea cont este specificat, fie prin voucher utilizabil la urmatoarea comanda.

In situatia in care returul anuleaza gratuitatea transportului, din valoarea sumei de returnat va fi scazuta taxa de curierat platita de furnizor pentru trimiterea comenzii din care se returneaza produse.

ATENTIE!

Produsul trebuie sa aiba toate etichetele originale, sa nu fi fost purtat, sa nu fie deteriorat. Produsul trebuie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Nu primim coletele a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor! Nu primim colete cu ramburs!
Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa comenzi@margeleonline.ro, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la Dumneavoastra.

6. Detalii de contact

6.1 Care sunt datele de contact?
Va rugam sa ne contactati serviciul Relatii Clienti:
e-mail: comenzi@margeleonline.ro sau office@margeleonline.ro
telefon 0733-ONLINE (665463) in intervalul de program Luni – Vineri: 12 – 17.00

 

Cautare
 
infinit
 
butoni
 
lant 925
 
Biconice Swarovski
Newsletter