Cos de cumparaturi
Pentru Adaugare Produse In Cos Este Necesar Sa Va Logati
Login
TEL: 0733-ONLINE (665463)
HomeNoutatiPromotie Swarovski 20%ContactTermeni si conditii.Intrebari si raspunsuri.Regulament promotie Swarovski
Pentru a vizualiza preturile este necesar sa va logati.
 
neon swmalachite natural

Termeni si conditii.

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre comerciale inainte de a face o comanda .

Folosirea website-ului MARGELEONLINE.RO® si plasarea de comenzi prin telefon, prin fax sau on-line reprezinta acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste conditiile mai jos mentionate. Aceste conditii se vor aplica pentru orice persoana fizica sau juridica, denumite in continuare cumparator.

MARGELEONLINE.RO®cu website-ul WWW. MARGELEONLINE.RO :

este reprezentata exclusiv pe teritoriul Romaniei de S.C. Instant Blink S.R.L. cu sediul social Balotesti, sector Ilfov CUI RO25902963, Nr.Inreg.Reg. Com. J23/1880/2009 si va fi denumita in continuare furnizor . Inainte de a face o comanda, daca aveti orice nelamurire, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa comenzi@margeleonline.ro

INFORMATII GENERALE DESPRE PRODUSELE MARGELEONLINE.RO®

Furnizorul depune toate eforturile pentru a va prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe website . Va atragem atentia asupra faptului ca nuanta culorii pe care o vizualizati dumneavoastra depinde de specificatiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor si echipamentelor folosite la tipar. Ca atare furnizorul nu poate fi tras la raspundere in niciun fel pentru eventualele diferente de culoare, intre cea de pe monitorul sau catalogul dumneavoastra si cea a produsului in sine.

De asemenea, echipa MARGELEONLINE.RO® face tot posibilul ca detaliile referitoare la descrieri, preturi, fotografii, masuri,dimensiuni sau durata livrarii, aferente produselor comercializate, sa fie cat mai precise. Totusi, MARGELEONLINE.RO® isi rezerva dreptul de a refuza comenzi daca se va constata ca informatiile privind produsul comandat de Dumneavostra. au fost introduse eronat. In acest caz veti fi contactat(a) si vi se vor da toate detaliile necesare. De asemenea MARGELEONLINE isi rezerva dreptul de a anula comenzile care au caracter fraudulos.

TERMEN DE LIVRARE

Prin LIVRARE se intelege intervalul dintre momentul finalizarii( pregatirii) comenzii si pana la ajungerea la adresa sediului Dumneavoastra. Este important pentru noi sa stiti ca procesarea comenzilor se face in ordinea receptionarii lor, dar avand prioritate comenzile la care a fost aleasa ca modalitate de transport livrarea prin curierat rapid. Confirmarea unei comenzi lansate cu succes o aveti prin trimiterea unui email generat automat la adresa cu care sunteti inscris in baza noastra de date, in care puteti vizualiza intreaga comanda. Daca nu ati primit acest mesaj, va rugam sa ne contactati.

Termenul de livrare este de aproximativ 2-4 zile lucratoare calculate de la data preluarii si acceptarii comenzii dumneavoastra, termen conditionat direct de modalitatea de livrare selectata (curier sau posta) dar si de timpul fizic necesar procesarii comenzii, insa poate ajunge si pana la 7 zile lucratoare. Acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa echipei MARGELEONLINE( conditii meteo extrem de nefavorabile, drumuri blocate, calamitati naturale, greve ale firmelor de transport, etc.)

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la DEPOZITUL MARGELEONLINE.RO®. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla in stoc, veti fi instiintat(a) in acest sens. MARGELEONLINE nu poate fi facut responsabil in cazul in care produsele comandate sunt livrate cu intarziere.

PRETURI

Preturile comunicate pe site includ TVA si sunt valabile pana la noi modificari de pret. In cazuri exceptionale, MARGELEONLINE isi rezerva dreptul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate fara instiintare prealabila.

TRANSPORT

Aveti posibilitatea sa alegeti dintre urmatoarele variante de transport pentru a intra in posesia coletului: firma de curierat sau Posta Romana. Costul transportului va fi suportat integral de cumparator. De asemenea, cumparatorul va suporta toate costurile aditionale de transport (fiecare km efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei firmei de curierat , taxele aparute in urma depozitarii coletelor la Posta Romana etc.). Aceste tarife pot fi modificate fara preaviz si anunt prealabil in functie de modificarile de pret realizate de firmele de transport.

PLATA

Puteti alege dintre urmatoarele variante de plata a contravalorii comenzii dumneavoastra:

1. Plata in avans, prin

a. Ordin de plata

b. Virament bancar

2. Plata la livrare, ramburs prin numerar. Avand in vedere prevederile legislatiei din Romania , platile efectuate de persoanele juridice cu o valoare mai mare de 5000 RON se pot face doar prin ordin de plata sau card bancar.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda care prezinta caracter fraudulos.

RETURNAREA MARFII

Conform art. 4 din legea 130/2000 "consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului". Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele comandate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia lor. Cumparatorul este obligat sa achite integral costul returnarii produselor. In situatia returnarii unui colet ce a beneficiat de transport gratuit, din valoarea returnata va fi retinuta contravaloarea transportului initial (posta - 9.5 ron, curier - 15ron). Contravalorea marfii returnate( nu si costul aferent transportului initial) va fi platita clientului in termen de maxim 30 zile de la returnarea produsului, fie prin mandat postal, fie prin transfer bancar in contul clientului, in cazul in care un asemenea cont este specificat.

ATENTIE!

Produsul trebuie sa aiba toate etichetele originale, sa nu fi fost folosit/ purtat, sa nu fie deteriorat si sa fie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Snururile se returneaza doar daca sunt nefolosite si in unitatea de vanzare si prezentare achizitionata. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Nu primim coletele a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor! Nu primim colete cu ramburs! De asemenea, daca se vor comanda alte produse de contravaloarea returului, clientul va suporta costurile de transport ale acestora. Produsele se vor trimite prin Posta Romana in colet simplu fara ramburs.

Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa comenzi@margeleonline.ro, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la Dumneavostra.

Returnarea produselor se va face catre: Instant Blink S.R.L. cu sediul social Balotesti, Soseaua Unirii 154, sector Ilfov ( de altfel, datele fiind trecute si in documentele de facturare si expeditie).

CONTINUT SITE, DREPT DE PROPRIETATE, RESTRICTII DE UTILIZARE


Informatiile continute in acest site, precum: imagini, grafica, schite, poze, clipuri video, texte si alte materiale care apar postate, sunt drepturi de autor, marci comerciale sau proprietate intelectuala detinuta, controlata sau licentiata (la toate impreuna ne referim generic cu notiunea de Continut) detinute de Margeleonline.ro, de societatea baza (S.C. Instant Blink S.R.L.). Numele si logo-ul Margeleonline sunt marci comerciale inregistrate ale S.C. Instant Blink S.R.L.
Se pot afisa, copia, distribui, descarca si imprima pe hartie fragmente din acest site, in urmatoarele conditii:

(1) plasarea unei comenzi la Margeleonline.ro®
(2) folosind acest site ca o resursa de cumparaturi, sub conditia ca nu se modifica site-ul si nu sunt instrainate datele incluse in continut.

Exceptand plasarile de comenzi, nicio parte a continutului nu poate fi copiat, reprodus, distribuit, republicat, descarcat, afisat, postat electronic sau mecanic, transmis, inregistrat ori fotocopiat, fara acordul prealabil in scris al furnizorului sau a detinatorului de copyright in drept.
A se lua nota de faptul ca permisiunile acordate de site se incheie automat in cazul care incalcati unul dintre aceste termene sau conditii. Orice alta utilizare a continutului de pe acest site, inclusiv reproducerea in alte scopuri decat dupa cum s-a specificat mai sus, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea pot viola legile dreptului de autor sau marca comerciala, si, fara acordul prealabil in scris al furnizorului, sunt strict interzise.

PROMOTII SI CONCURSURI

Noi ne stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila (dar vom publica mesajul pe site incat sa puteti lua la cunostinta acest lucru).

PROTECTIA DATELEOR PERSONALE.

In conformitate cu Legea nr.677/2001, privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va informam ca societatea noastra necesita datele personale doar in vederea expedierii marfurilor si materialului informational catre clientii sai.

Prin comenzile pe care le realizati consultand ofertele noastre va dati acordul expres si neechivoc ca datele Dumneavostra. personale sa fie prelucrate de catre MARGELEONLINE,si anume Instant Blink S.R.L. .Va prelucra, publica si utiliza datele personale, fara alte obligatii sau plati fata de Dumneavostra doar pentru actiuni de marketing direct (trimiterea de mesaje publicitare si de marketing prin posta, telefon, e-mail sau alte mijloace de comunicare din partea noastra si a partenerilor nostri contractuali).

MARGELEONLINE garanteaza respectarea drepturilor conferite de Legea nr.677/2001, art. 12-18 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, in calitate de persoana vizata: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise si semnate ce va fi trimisa prin posta la adresa: S.C.Instant Blink S.R.L. cu sediul social Balotesti, Soseaua Unirii 154, sector Ilfov sau pe email, la office@margeleonline.ro.

DISCLAIMER PRIVITOR LA GARANTIE


Margeleonline furnizeaza acest site si continutul sau in baza informatiilor vizualizate, nesustinand prezentari sau garantii de niciun fel. Margeleonline considera informatiile de pe acest site conforme, corecte si actuale, insa acestea pot contine inadvertente. Informatiile despre preturi si produse pot fi schimbate oricand de catre Margeleonline, fara o notificare prealabila. Fotografiile au caracter informativ si nu constituie obligatie contractuala.


DISCLAIMER PRIVITOR LA OBLIGATII


Margeleonline nu este raspunzator pentru prejudiciile generate de conexiunea internet in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului, declinandu-si, de asemenea, raspunderea pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server. In efortul sau de a le oferi clientilor informatii actuale, Margeleonline va realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse (descrieri, poze, preturi etc). Promotiile de pe site sunt valabile in limita stocului disponibil.

PUBLICITATE SI LEGATURI CU ALTE SITE-URI

Sunteti de acord cu urmatoarele : operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele ce rezulta din dar nu se limiteaza la, achizitii, participari la concursuri, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre dumneavoastra si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul nostru.

Operatorii, administratorii si/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuti nici material nici sub alta forma, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.

FURNIZAREA DE INFORMATII


Prin postarea de comentarii, feedback sau alte informatii de inscriere pe acest site, sunteti de acord ca orice materiale sau idei pe care le transmiteti prin intermediul acestuia sa ramana in posesia S.C.Instant Blink S.R.L., care opereaza site-ul Margeleonline®
In plus, sunteti de acord sa nu instrainati informatii obtinute de pe site. De asemenea, orice postari de materiale ilegale, amenintatoare, calomniatoare, defaimatoare sau pornografice sunt responsabilitatea exclusiva a celor care le-au generat.


TERMENI SI CONDITII REVIZII


Margeleonline.ro poate revizui acesti Termeni si Conditii fara informare si anuntare prealabila. Prin folosirea acestui site sunteti de acord sa respectati aceste revizuiri si, prin urmare, este recomandat sa vizitati periodic aceasta pagina pentru a lua la cunostiinta Termenii de utilizare la care va supuneti.

LITIGII

Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre furnizor si cumparatori se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti de pe raza municipiului Ilfov.

 

Aceasta sectiune contine raspunsuri la întrebarile frecvente despre functionalitatea site-ului Margeleonline.ro, se regasesc si in pagina "Intrebari si raspunsuri" si sunt parte integranta in "Termeni si conditii"

1. Intrebari generale

1.1. Cum si de ce sa imi creez cont pentru logare?
Cum ?
- Primul pas click pe butonul “login”, apoi in fereastra deschisa apasa butonul “continua”, dupa care completati datele de identificare ( campurile marcate cu “*” sunt obligatorii). Pasul urmator este sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile, sa bifati casuta corespunzatoare( in care va confirmati ca ati citit, inteles si sunteti de acord) si sa completati codul de siguranta. Apasati apoi butonul “continua”, si contul de utilizator este creeat. In scurt timp veti primi pe adresa de e-mail completata, un e-mail de confirmare ce contine un link de activare. Dand click pe acest link, contul este validat. De asemenea veti primi un e-mail de confirmare a validarii contului. Ultimul pas este logarea la site-ul Margeleonline prin logare ca client existent. Daca alegeti sa bifati la logare butonul “Pasteaza-ma logat” nu mai este necesara introducerea parolei cand accesati pagina Margeleonline. (acest lucru este valabil doar de pe PC de pe care s-a efectuat logarea). Varsta minima pentru activarea contului este 16 ani. De asemenea, conturile create cu date incorecte sau incomplete, vor fi dezactivate.
De ce ?
Pentru a avea datele deja completate si pentru a nu fi nevoit sa le completezi la fiecare emitere de comanda.
Pentru a beneficia de:

- avantajul de a avea un cont personal cu propriile date deja completate incat sa nu mai fie nevoie sa le completati la fiecare noua comanda;
- avantajul pastrarii produselor in cos ;
- promotiile si concursurile organizate de echipa Margeleonline;
- istoricul comenzilor deja lansate;
- vizualizarea preturilor

1.2. Cum procedez daca am uitat parola ?
In acest caz in pagina de logare apasati butonul “am uitat parola”, si in scurt timp dupa introducerea adresei de e-mail cu care v-ati creat utilizatorul veti primi un e-mail cu o noua parola generata automat.
Parola se poate schimba accesand “Contul Meu” bifand “schimba parola”, tastand-o pe cea noua .
1.3. Cum pot sa modific/ adaug detalii despre contul meu?
Prin “logare” (autentificare) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra, apasand butonul “Contul Meu” si completand campurile editabile inca goale sau schimbandu-le continutul in functie de modificarile pe care doriti sa le faceti.
1.4. De ce este utila lista de favorite?
1. Puteti adauga in lista produse pentru comenzi ulterioare
2. Puteti adauga un produs care va place dar nu sunteti decis inca sa-l cumparati.

2. Despre cumparare

2.1. Cum realizez o comanda online?
Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului "Adauga in cos” selectand produsul in functie de marime, culoare, model sau unitatea de vanzare (acolo unde este cazul). In situatia in care cantitatea solicitata depaseste stocul fizic vi se va afisa un mesaj cu cantitatea ce a fost actualizata in cos. Daca va logati si doriti sa lansati o comanda deja existenta in cos, iar in intervalul de ultima logare si pana in prezent, produsul s-a epuizat, il puteti regasi in lista de favorite.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Vezi cos" (dreapta sus) si parcurgerea paginii de comanda. Aici va trebui sa completati urmatoarele:
- Adresa de livrare: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Modalitatea de livrare: modalitatea prin care doriti sa primiti coletul.
- Modul de plata: ramburs sau ordin de plata

O comanda este incheiata cu succes cand va este afisata comanda si apasati butonul ”Confirm Comanda” . Veti primi pe e-mail factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In asteptare". In momentul procesarii comenzii de catre Margeleonline statusul este "procesare" si in momentul trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este "Finalizata".

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a adauga/ modifica profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.


2.2. Este o limita de comanda?
Da, dar aceasta are o valoare de 40 RON

2.3 Pot modifica sau suplimenta o comanda?
Modificare:
O comanda confirmata nu se poate modifica, aceasta putand fi doar anulata, prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi@margeleonline.ro .
Suplimentare:
Se poate realiza doar pana in momentul in care primiti mesajul “Comanda finalizata”(mesaj ce urmeaza mesajului de confirmare a comenzii pe care ati lansat-o) la adresa de e-mail cu care v-ati inscris. Ulterior acestui moment nu se mai pot realiza suplimentari ci doar comenzi noi. De asemenea, este important sa stiti ca suplimentarea nu poate fi trimisa la o alta adresa decat comanda initiala.
In momentul realizarii unei suplimentari se procedeaza astfel:
1. Se adauga produsele in cos ca intr-o comanda obisnuita
2. Se finalizeaza comanda (pentru suplimentare nu este necesar atingerea pragului de 40 RON)
3. Sub cosul de cumparaturi se regaseste butonul "Adauga produsele in comanda anterioara". Acesta mentiune are scopul evitarii din partea Dumneavoastra a unei duble plati a costului de transport ?
Nu se poate realiza suplimentarea daca doriti sa realizati suplimentarea dupa primirea e-mailului “Comanda este finalizata”

2.4 Cum identific produsele?
Pe factura sunt trecute denumirea, codul intern si cantitatea produselor comandate.

2.5 Cosul de cumparaturi se pastreaza daca ma deloghez?
Daca sunteti logat ca utilizator si va deconectati de la site, cosul de cumparaturi se pastreaza.
Daca pastrati in cos produse o perioada mai lunga de timp, si nu lansati comanda, exista posibiltatea ca unul sau mai multe produse sa nu mai fie pe stoc.

2.6 Exista diferente de nuanta intre poze si produse?
Foarte rar pot exista diferente de nuanta, fotografiile sunt sub forma de prezentare, dar si foarte importante in selectarea produselor.
In acest sens echipa Margeleonline depune toate eforturile pentru a va prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe website . Va atragem atentia asupra faptului ca nuanta culorii pe care o vizualizati dumneavoastra depinde de specificatiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor si echipamentelor folosite la tipar. Este indicat ca in momentul realizarii comenzii sa aveti la indemana o rigla pentru a estima dimensiunile fizice ale produselor, deoarece fotografiile sunt realizate pentru o buna vizualizare a detaliilor produselor.

3. Despre plata

3.1 Cum platesc?
Puteti opta pentru urmatoarele variante de plata a contravalorii comenzii dumneavoastra:


3.1.1 Plata la livrare, ramburs prin numerar.

Avand in vedere prevederile legislatiei din Romania , platile efectuate de persoanele juridice cu valoare mai mare de 5000 RON se pot face doar prin ordin de plata sau card bancar.
3.1.2. Plata in avans, prin ordin de plata sau virament bancar
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1000 RON ne rezervam dreptul de a solicita un avans de minim 30 %. Deasemnea ne rezervam dreptul de a anula orice comanda care prezinta caracter fraudulos.


4. Despre livrare

4.1.Care sunt metodele si tarifele de livrare?
Puteti opta pentru urmatoarele variante de transport pentru a intra in posesia coletului:
a. Prin intermediul firmei de curierat rapid FAN COURIER. Costul transportului va fi suportat de cumparator si este 15 RON pentru o livrare. Preturile includ TVA. In eventualitatea in care produsele aferente unei comenzi va vor fi livrate in mai multe transe, cumparatorul va achita achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet. Cost supplimentar este de 0,80 RON pentru fiecare km efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei FAN COURIER - http://www.fancourier.ro/calculator/
b. Prin intermediul POSTA ROMANA. Costul transportului va fi suportat de cumparator si este in valoare de 9.5 ron. Preturile includ TVA. De asemenea toate taxele aparute in urma depozitarii coletelor la Posta Romana vor fi suportate de cumparator.
Transportul este gratuit prin Posta Romana daca valorea comenzii depaseste 200 RON , si gratuit prin curierat rapid daca valoarea comenzii depaseste 400 RON.
Acestea sunt singurele modalitati de livrare, neexistand posibilitatea ridicarii comenzilor de la depozitul Margeleonline

4.2 Cand se expediaza si livreaza comanda?
Este important pentru noi sa stiti ca prin livrare se intelege intervalul dintre momentul in care coletul este predat la posta sau la firma de curierat si pana la ajungerea sediului destinatarului.
Timpi de pregatire si livrare:
- Curier:
- pregatirea coletelor se realizeaza in 1-3 zile lucratoare de la receptionarea comenzii
- livrarea se realizeaza in cursul celei de a doua zi lucratoare dupa depunerea coletului

- Posta Romana
- pregatirea coletelor se realizeaza in 1-3 zile lucratoare de la receptionarea comenzii
- livrarea se realizeaza in 3-5 zile lucratoare de la data depunerii coletului

Posta Romana nu elibereaza coletele decat daca datele din buletin corespund cu cele de pe colet (date completate de Dumneavoastra in comanda). In conditiile in care adresa de livrare este alte decat in buletin puteti solicita livrarea Post Restant si sa ne comunicati numarul oficiului postal si CNP-ul.
Comenzile vor fi pregatite si expediate in intervalul orelor de program din zilele lucratoare, adica de la 09:00->17:00, de luni pana vineri.

4.3 Se poate livra la o alta adresa decat cea de facturare?
Bineinteles ca da. Se pot introduce mai multe adrese de livrare care vor ramane memorate in contul Dumneavoastra si in functie de solicitare livrarea se va efectua la adresa bifata in comanda.
Se poate apela la acest serviciu in special cand doriti sa transmiteti un cadou cu livrare directa catre persoana respectiva ( in acest caz plata nu se va efectua ramburs, ci se va achita in avans)

5. Despre serviciile Margeleonline.ro®

5.1. Se pot solicita exceptii logistice (dimensiuni, culori si impachetari preferentiale)?
Nu, unitatile de masura ale produselor prezentate pe site sunt standard si nu pot fi modificate.
Exceptie de la acesta regula fac comenzile engros unde cantitatile se agreaza la nivel de bax, kg, sirag, etc, prin transmiterea unei oferte personalizate catre client.
5.2. Se pot aduce produse pe comanda speciala?
Da, daca v-a placut un produs si nu mai este pe site, daca ati vazut un produs care nu se regaseste in oferta noastra, daca aveti nevoie sau daca va place un produs de “negasit” se poate solicita aducerea pe comanda speciala, urmand sa va comunicam daca exista conditii ale unui minim de cantitate din acel produs in functie de producator/ furnizor.
5.3. Margeleonline ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic la 0733-ONLINE (665463) in intervalul de program Luni->Vineri 09:00-17:00. De asemenea, in acelasi interval, raspundem la intrebarile/ solicitarile trimise de Dumneavoastra la adresa de e-mail: comenzi@margeleonline.ro

5.4. Ce este newsletter-ul Margeleonline.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani dar si mai rar sau mai des, in functie de ofertele speciale/reducerile de pret pe care le pregatim clientilor nostri sau de produsele nou aparute in stoc. La newsletter va puteti abona/ dezabona oricand in mod independent si automat deoarece scriptul care gestioneaza newsletter-ul permite acest lucru, noi nedorind abonarea impotriva vointei dumneavoastra. Margeleonline.ro lupta activ impotriva SPAM-ului. In acest sens, aveti detalii despre metoda de dezabonare la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de Margeleonline.ro tocmai pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca in continuare.

5.5 Pot returna produsele comandate?
Conform legislatiei in vigoare din Romania( si facem referire la art. 7 din O.G. 130/2000 )consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele comandate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia lor, in forma si starea in care au fost achizitionate. Daca solicitarea de retur contine mai mult de 20% din comanda initiala, atunci se va returna comanda integral. Cumparatorul este obligat sa achite costul returnarii produselor. Contravalorea marfii returnate va fi platita clientului in termen de maxim 30 zile de la returnarea produsului, fie prin mandat postal, fie prin transfer bancar in contul clientului, in cazul in care un asemenea cont este specificat.

ATENTIE!

Produsul trebuie sa aiba toate etichetele originale, sa nu fi fost purtat, sa nu fie deteriorat. Produsul trebuie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Nu primim coletele a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor! Nu primim colete cu ramburs!
Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa comenzi@margeleonline.ro, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la Dumneavoastra.

6. Detalii de contact

6.1 Care sunt datele de contact?
Va rugam sa ne contactati serviciul Relatii Clienti:
e-mail: comenzi@margeleonline.ro sau office@margeleonline.ro
telefon 0733-ONLINE (665463) in intervalul de program Luni – Vineri: 9.00 – 17.00

 

Cautare
 
pave ringSwarovski HeliotropeadeziviStele verzi...
 
CERALUNPerle Swarovskibutoni
 
becharmedberm bue
 
charmuri swcsw vitrail mediumchihlimbardelica
Newsletter